Jag lever!

Efter närmare ett halvår utan ett enda blogginlägg så är det väl dags igen.

Igår var det dags igen, Göteborgsvarvet, en fantastisk fest med 31000 mer eller mindre vältränade athleter :-). Själv hade jag årets målsättningar klart för mig.
 - 1.24 skulle det bli
 - Och sen skulle jag självklart vinns den hårda kampen om den bäst placerade Patrik Johansson

Hur gick det då?
 Jag höll tempot i 12 km. Sen sket det sig. Men jag är ändå nöj med mina 1.26.27. Det innebär att det bara blir tre siffro på bröstet nästa år.

Patrik Johansson klassen tog jag hem med fem minuters marginal.

1 av två mål uppfyllda med andra ord. För övrigt slog jag Håkan Mild igen. Alltid något att glädjas åt som gammal Trollhättebo.

Idag känns kroppen sådär... men efter att ha varit ute och jogga några väldigt lugna kilometrar och tagit ett varmt bad så känner jag att jag trots allt lever...

Kommentarer
Postat av: Mussa

Åldersnöjja?

2007-06-18 @ 13:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback