Nej Chistopher... det är inte vad jag är ute efter

Christopher skriver:
Jag hoppas man får tycka vad man vill i alla partier, även hos moderaterna. Annars är det ju en direkt inskränkning av åsiktsfriheten. Men det kanske är vad de är ute efter?

Det är inte alls vad jag är ute efter. Jonnys kommerntar var något cynisk... och vad jag förstår en kommentar om ett parti som byter åsikt lika ofta som vi normala människor byter kalsonger. Exempelvis fastighetsskatten och privatisering av sjukhus.

Vad jag undrar är hur en allians där man inte ens är överens inom partierna ska klara av att regera tillsammans.

Det är slut på studiecirklarna nu...

Kommentarer
Postat av: Niklas Theodorsson

I challenge thee! Jag utmanar dig på en ideologisk enkät att svara på. Kolla min blogg.

Postat av: Linda Newnham

Hej!
Jag jobbar som journalist och ska skriva om delad vårdnad om husdjur för tidningen amelia.
Läste att du har delad vårdnad om hunden (?). Vill du eller din före detta flickvän vara med?
Ring mig gärna på tel 073-97 65 701. Eller mejla ditt telnr på [email protected] så ringer jag.

Vänligen
Linda Newnham
Tel 073-97 65 701

2006-10-13 @ 14:02:39
Postat av: Gudmor Fransén

Eh... aliansen kommer visst överrens. Kanske, kanske, kanske var det därför de kunde vinna valet :P

2007-06-18 @ 15:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback