Jag slog Håkan Mild !

Postat av: Alexander Sofroniou
Ett av två mål är minsann inte illa. Särskilt inte när det andra målet bara missades med tre ynka minuter.

Jag är nöjd - och har två dagar efter målgång fortsatt en satans träningsverk i låren. Vilket jag förstår efter att ha sett den här bilden som min syster tog på mig 200 meter före målgång. Armföringen är också intressant... ser ut som en tiggande hund.


24626-8


Till sak.  Som uppväxt i Trollhättan är ett av mina stoltaste idrottsliga ögonblick när jag för en herrans massa år sedan som 12 eller 13-åring gjorde en turlig tunnel på Håkan Mild. Nu har jag gjort det igen! Jag besegrade legendaren med tre minuter! Stolt och lite nöjd :-)


Kommentarer
Postat av: Syrran

Voff..

2006-09-13 @ 18:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback