Vem sover med vem och när?

Det blev inget Lidingölopp i lördags. Förkylningen jag fick förra helgen satte effektivt stopp för de tankar jag ändå hade att ta mig runt de tre milen, trots lite dålig träning under sensommaren. Lite synd, för det var ett alldeles fantastiskt löpväder. Jakob sprang i alla fall. 2,27 skulle jag tycka var en alldeles utmärkt tid - men för Jakob var det personsämsta. Han hade öppnat för hårt...

En annan som öppnade hårt var Niklas Svensson på Expressen som gjorde en stor sak av att Morgan Johansson hade anställt sin före detta flickvän Annika Nilsson som statssekreterare. Att det var 12 år sedan de gjorde slut och att de har egna familjer och barn hindrade inte expressen från att göra en historia av det hela. Måste säga att det är ett effektivt sätt att förringa kompetensen hos Annika Nilsson. Det går också i det här sammanhanget att använda det gamla ordspråket om kast med sten i glashus...

http://expressen.se/index.jsp?a=440372

Det finns ett nästa perverst intresse hos journalister om vem som sover med vem. Preskribationstiden är uppenbarligen i paritet med den som gäler vid mord. I övrigt ryktas det om att en journalist på ett samhällsprogram på SVT delar säng med en moderatpolitiker.

Och ja... det har under de senaste 12 åren hänt att jag har delat säng med en politiker....

Kommentarer
Postat av: Prytz

Jo, jo, journalister tycks ha ett intresse för vem som sover med vem. Socialdemokratiska bloggare och dessas läsare tycks snarast ha ett intresse för vem som VILL sova med vem...
;-)

2005-09-26 @ 12:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback