Äntligen fredag och kattlös..

Så var det äntligen fredag. Har vart en ganska hektisk vecka med fullmäktig och SRO-möten i både Uddevalla och Göteborg (SRO är samrådsorgan för hälso- och sjukvårdsnämnderna). Jag är med andra ord en ganska trött bloggare just nu. Men man ska ju alltid belöna sig - och just nu belönar jag mig genom att lyssna på Lou Reed och dricka en Carnegie Porter.

Kattlös har jag blivit också. Jag har nämligen delad vårdnad av två katter från ett tidigare förhållande. Det blir lite tomt utan de två busarna vid namn Herkules och Cassiiopeja. Men de är snart här igen.

ketter


Karin tycker att det är dags för en fortsättning om den sms:ande tidningsmannen. Nu kan den utlovade fortsättningen komma eftersom jag nu har fått reda på vem tidningmannen i fråga är. Eftersom det är dumt att hänga ut folk i onödan så kan vi kalla honom för Wolf Flowerbranch. Wolf hade helat sonika ringt upp det kvinnliga regionrådet (som inte är partikamrat) ifråga och bett om ursäkt för sitt något klumpiga sms. Tungan slank dock återigen när han sa att han helt enkelt inte kunde låta bli. Kanske dags för Wolf att fundera över att bevaka något annat område än sjukvård framöver?

Nu är det dags att träffa lite vänner över en öl!

Kommentarer
Postat av: ValleymanOaak...

Wolf Flowerbranch??? Jojo, mycket ska man höra innan grenarna ramlar av! Hoppas det blir en fortsättning...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback